19 Mayıs 2012 Cumartesi

SUNA DUMANKAYA PORSELEN CİLT MASKESİ

Gerçekten hayatımda yaptığım en iyi maske diyebilirim. Benim çok hoşuma gitti. Bu zamana kadar 4-5 kez yaptım. Bugün de yaptım. İnanın cilt yumuşacık oluyor,çok güzel parlıyor. İçeriğindeki mısır unuysa peeling etkisi yapıyor. (: Suna Dumankaya, geçenlerde tvde gördüm, bu maske hakkında cildimizin adeta kesesi demişti.. Nasıl yaptığımı anlatayım:

Malzemeler:


  • 1 çay kaşığı kil
  • 1 çay kaşığı mısır unu
  • 1 çay kaşığı nemlendirici krem (herhangi biri olabilir)
  • 2-3 çay kaşığı kadar da su
Önce kaseye kremimizi koyuyoruz. Ben 2 kere madecassol, 3 kere deracine yoğun bakım kremi, bu sefer de panthenol vücut sütü ile yaptım. Panthenolü tercih etmemin sebebi içerinde A,E ve F vitaminlerinin bulunması. Aynı şekilde deracinede de bir çok vitamin mevcut. İstediğiniz kremi kullanabilirsiniz. Sonra kasenin içine mısır ununu ve kili (kili aktardan aldım ufak pakette 100 gr. paketi 1 TL ye) katıp karıştırıyoruz. Daha sonra su koyup iyice karıştırıyoruz. Daha sonra önceden temizlediğimiz yüzümüze (veya neremize istersek ben yüzüme kullanıyorum) karışım kuruyuncaya kadar masaj yapa yapa sürüyoruz. Hemen kuruyor zaten. Yalnız çıkarması birazcık zorluyor. E güzellik meşakkatli bir iş ne de olsa.  (: Abartılacak kadar zor da değil canım. Maskeyi çıkardıktan sonra yüzümüzü bir kağıt havlu yardımıyla yavaşa yavaş kuruluyoruz. Ve aynada yumuşacık parlak cildimizi görüp mutlu oluyoruz! (: Bu maskeyi 2 günde bir haftada 3 defa uygulayabilirmişiz.








2 yorum:

  1. Buna herhangi bir kil kullanabilir miyiz yoksa beyaz kil olması lazım mı illa

    YanıtlaSil
  2. Buna herhangi bir kil kullanabilir miyiz yoksa beyaz kil olması lazım mı illa

    YanıtlaSil