31 Ocak 2013 Perşembe

VICHY LIPOCURE SELÜLİT SERUMU



(Resimlerin üzerlerine tıklarsanız orjinal boyutlarında görebilirsiniz.)




Bu ürünü kullanmamdaki amacım bitmesi içindi. Eniştem eczacı olduğu için bol bol kreme sahibim. (: Fazla selülit derdim olmadığından ziyan olmasın diye kullanmaya karar verdim. İnternetten kısa bir araştırma yaptıktan sonra kullanmaya başladım. Kremin (daha doğrusu serumun) 14 gün boyunca kullanılması gerekiyor. Sonrasında ise Liposyne adlı ürünü kullanmanız gerekiyormuş. O ürün bende mevcut değil sadece Lipocure'ü kullandım. 14 günlük kullanım sonrasında memnun kaldığımı,gözle görünür bir sonuç elde edebileceğinizi söyleyebilirim. (Kalça bölgemde kullandım). Umarım siz de memnun kalırsınız. Ayrıca sporla desteklerseniz daha çok işe yarayacağını düşünüyorum. (Özellikle de pilates). Vichy ürünlerini her zaman sevmişimdir zaten. Kaliteli ürünler yapıyor. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder