31 Ocak 2013 Perşembe

Pure Nature Organik Çay Ağacı ve Biberiye Özlü Kapatıcı Stik


(Resimlerin üzerlerine tıklarsanız orjinal boyutlarında görebilirsiniz.)




(Elimden düşürdüğüm için maalesef kırıldı. :( O yüzden karman çorman olmuş,birbirlerine girmiş 2 renk. Yenisini sipariş ettim. O gelene kadar dayanamayıp ekledim bunu. (: )


Oriflame ürünlerini (çoğu kez) kaliteli buluyorum. Kalitelerine nazaran fiyatları gayet uygun. Bu ürününden o kadar çok memnunum ki. Her gün kullandığım ürünlerden biri haline geldi. Yeşil tarafı kızarıklıklar için,bej tarafı ise morluklar ve koyu halkalar için kullanılıyor. Ben genellikle bej tarafını göz çevrem için kullanıyorum. Çok güzel,benim için mükemmel bir aydınlatıcı ve kapatıcı. Yeşil tarafının çok çok abartılacak bir yanı yok aslında. Ama o da güzel. Ben kullanıyorum. Yüzümdeki kızarıklıklar ve yer yer sivilce izleri için. Üzerine de fondöten uyguluyorum. Fiyatına göre işlevi  çok büyük. (6-7 lira gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam). Kokusu ise yeşil çay gibi kokuyor. Benim hoşuma gidiyor. (: Yüzümde sivilce falan da yapmadı. Bir daha alır mısın derseniz KESİNLİKLE! Tekrar tekrar alacağım bir ürün. Tavsiye ederim. (:

1 yorum:

  1. ben de yeni kullanmaya başladım sivilceleri tek kullanımda kurutuyor

    YanıtlaSil